Huviringid
Huviringid 2024/2025 õppeaastallink opens on new pageHuviringid 2024/2025 õppeaastal">
Huviringi avaldus printimisekslink opens on new page
Huviringide tutvustus:
Kodutütred ja Noored Kotkad
Kodutütred ja Noored Kotkad on Kaitseliidu noorteorganisatsioonid, mille missioon on vabatahtlikkust väärtustades pakkuda noortele parimaid eneseteostusvõimalusi isamaalise hariduse kaudu.
- Võimalus leida endale tõelised sõbrad, kellega avastada Eestit ja võimalusel ka välismaad.
- Vaba aja sisustamist põneva ja seiklusrikka tegevusega (N: võistlused, matkad, laagrid, õppereisid jne.).
Tule ja pane ennast proovile!
Kodundus/etikett
Ring võimaldab arendada oskust tervislikult toituda ja korrektselt lauda katta, kasutada toiduvalmistamiseks köögitehnikat, valmistada süüa.
Õpetada käelist tegevust: õmblemist, tikkimist, meisterdamist, mille raames valmivad kingitused ja meened.
Lauluring
Eesmärgiks on arendada lapse muusikalisi võimeid, oskusi ja loovust väiksemas grupis. Olulisel kohal on ka koostööoskuse arendamine. Koos teiste lastega luuakse harmoonilisi ansambleid, avastatakse uusi helimaailmu ja süvendatakse muusikalist eneseväljendust.
Loodusring
Loodusring pakub võimalust avastada Eesti looduses toimuvat läbi praktiliste tegevuste ning maailma loodust filmide ja mängude kaudu. Õpilased õpivad matkatarkusi, uurivad metsas kasvavaid taimi, seeni, loomi ja nende tegevusjälgi ning liikidevahelisi seoseid, vaatlevad linde ja õpivad eristama puuliike.
Aasta jooksul tehakse erinevaid katseid. Toimub vähemalt üks õppereis. Kooli aeda rajatakse peenar, külvatakse ja istutatakse taimi ning jälgitakse kasvamise protsesse.
Kunstiring
Kunstiringis saab õpilane sõbraks erinevate kunstitehnikatega, õpib kunstialaseid teadmisi ja oskusi, rikastab fantaasiat ja arendab loovust.
Aasta jooksul toimub vähemalt üks õppereis ning kohtumine kunstiga tegeleva inimesega. Osaletakse projektides.
Lugemismängud
Kujundame ja arendame lugemisoskust erinevate tegevuste käigus: mängime, meisterdame, joonistame.
Kohustuslikku kirjandust ei ole ja pikki jutte lugema ei pea, aga vahvaid loetud raamatuid võib alati kaaslastele tutvustada.
Pilliring
Õpetatavad muusikainstrumendid: plokkflööt (sopran, alt, tenor), ksülofon ja kitarr.
Moto: Rõõm muusikast!
Eesmärgid: suunata lapsi muusika juurde, avada loovvõimeid, kujundada muusikalist maitset, leida ja arendada individuaalseid muusikalisi oskusi ja võimeid, arendada nii sooloesinemise kui ka koosmusitseerimise oskusi, edeneda ansamblimängus. Rikastada laste tundemaailma.
Väljund: esineda erinevate kavadega traditsioonilistel ja muudel üritustel, mis koolielus või ka väljaspool oma kooli ette tulevad.
Spordiring 1.- 3. klass
Eesmärgiks on mänguliste ja mitmekülgsete liikumistegevuste kaudu nakatada laps “spordipisikuga”, tunda rõõmu liikumisest ja tekitada heaolutunne kehaliste tegevuste kaudu. Tutvume erinevate spordialadega, mängime palli- ja liikumismänge, käsitleme erinevaid spordivahendeid ja avastame liikumise toredat maailma. Lisaks kehalisele pingutusele pöörame tähelepanu ka sotsiaalsetele oskustele ja koostöövõimele.
Väljund lapse jaoks võiks olla ka veel lemmikspordiala leidmine, millega edaspidi järjepidevalt tegelema hakata.
Bänd
Ringis on võimalik tutvuda ning õppida mängima erinevaid muusikainstrumente, õppida tundma emotsioone läbi muusika ja arendada muusikalist mõtlemist.
Võimalus kooli-; valla-; maakonnaüritustel esineda.
Tegevuse sisu:-instrumendiõpe, vokaalõpe, muusikateooria alused, helivõnked ja helitekitamise meetodid, eneseväljendus läbi erinevate instrumentide
Tulemused: oma valitud instrumendi algtasemeline valdamine, oskus lugeda nooti, kollektiivse töö hindamine, esinemisevõimalused üritustel.
Oodatud on kõik 5.-9. klassi õpilased, kellel huvi muusika vastu ja tahavad end proovile panna.
Robootika
Arendatakse süvendatult digipädevusi, mis on väga oluline üldpädevus praeguses ja ka tulevikuühiskonnas. Õpilased tutvuvad ringitöös mehhaanika, tehnika ja matemaatika maailmaga. Õpitakse programmeerima, konstrueerima läbi loova mõtlemise. Tutvustatakse teistele lastele tehnikamaailma läbi etteastete. Õpilane loeb joonistega tööjuhendeid, tunneb programmeerimisloogikat ning õpib ise programme koostama.
Taipoks
Treeningud on ülesehitatud mänguliselt ning põhirõhk on üldkehalisel treeningul. Treeningutel keskendutakse lisaks taipoksi tehnikale ka parema füüsilise vormi treenimisele, tehakse harjutusi oma keha raskusega, kätekõverdusi, hüppeid ja lööke poksikotti, mis on hea füüsilise raskusega trenn. Suunatakse harrastama sportliku eluviisi. Arendab enesedistsipliini. Õpilased saavad osaleda spordivõistlustel kooli siseselt ja väljaspool kooli.
Liiklusring
Õpetatakse liiklusreegleid, liikluskultuuri ja käitumist liikluses. Õpitakse liiklusolukordades orienteeruma. Oluline liiklusohutus.
Sihtgrupp: 4. klassi õpilased, jalgratturi juhiluba taotlevate lastele liikluse õpetamine.
Tulemus: väljastatakse jalgrattaload, õpilased tunnevad liiklusreegleid, oskavad jälgida
liiklust, teha õigeid otsuseid, ennetada ohtusid.